Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić kwiat na włosy? - Kurs

 Ozdoba dla romantycznych dziewczyn :) 
Zapraszam również na FACEBOOKA.

Jeśli korzystasz z moich kursów u mieść u siebie linka do niego :)

1. Potrzeba będzie wam, trochę materiałów "firankowych", tiulu, lub organzy. Nożyczki, igła i nitka, kawałek nie prującego się materiału, wsuwka, zapalniczka i klej np super glue.


2. Z sztywnego materiału ( np. filcu, skórki) wycinamy dwa, nie wielkie kółeczka.

3. Materiał składamy dwa razy i wycinamy płatki, lub półkola. Kształty nie muszą być idealne.


4. Teraz opalamy brzegi nad zapalniczką. Trzeba to robić bardzo szybko, bo inaczej brzegi się zrobią czarne.

5. Teraz każdy płatek składamy na dwa razy i przyszywamy po kolei do środka bazy. Im więcej płatków tym "pulchniejszy", będzie nasz kwiatuszek. Kolory i rodzaje materiałów można mieszać w czasie przyszywania. Ja użyłam białej organzy i satyny.

6. Między wsuwkę wkładamy drugie kółeczko i sklejamy super glue razem z całym kwiatkiem. Łatwo skleić paluchy więc uwaga :D


 Gotowy kwiatuszek, prezentuje się tak :

Buziaki :*

5 komentarzy:

DecoRose pisze...

Bardzo fajnie, że umieściłaś tego typu DIY! uwielbiam ozdoby na włosy więc na pewno spróbuje zrobić takie cudeńko! jakie ładne foto modelowe:)

Daria pisze...

masz przepiękne włosy :)

Jogobella pisze...

Wygląda ślicznie;) Też muszę spróbować zobić :) może mi wyjdzie :D

Mag-ik pisze...

Jeśli mogę coś dodać. Robiłam kilka podobnych kwiatków z organzy i satyny. Wydaje mi się, że wygodniej opalać płatki nad płonącą świeczką. Można to wówczas robić dwoma łapkami. Przydaje się też penseta do przytrzymania płatka, żeby się nie poparzyć świeczką, lub nagrzanym brzegiem materiału.
Mam nadzieję, że nie wyszło, że się wymądrzam :)
Pozdrawiam serdecznie,
Mag

Sztuka N!epoważna pisze...

dobra uwaga - jak ogarne reszte postow to napewno zmienie :) ja chyba tez robilam pozniej wlasnie na swiecy :) pozdrawiam!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)