Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić gablotkę na biżuterię? - Kurs

Gablotki na biżuterię, szkatułki, stojaczki... to jedne z tych rzeczy, na które wprost kocham patrzeć. 
Nie tylko zdobią pokój, ale także porządkują przestrzeń.

Przygotuj:
-Stary obrazek z ramą, bądź zwykłą ramkę na zdjęcie. Jeżeli masz dużo biżuterii ( ja mam jej cały sklep) rama musi być większa.
-Materiał, niezbyt twardy, najlepiej o jednym spokojnym kolorze, pasującym do twojego wnętrza (inaczej biżuteria będzie się w nim gubić)
-Można też przygotować wstążki i rzemyki
-Dobry klej, nożyczki, nić z igłą (maszyna jeżeli ktoś posiada)

Jeżeli korzystasz z moich kursów umieść u siebie link do mojego bloga:)
Zapraszam na FACEBOOKA
 

1.Ramkę trzeba wyczyścić, oddzielić spód od  ramy.

2.Przygotuj materiał, o którym wspominałam. Ja wybrałam, biały, haftowany skrawek, który będzie pasował do mojego ażurowego lustra.Najlepiej gdy potniesz go na długie, wąskie kawałki i marszcząc zeszyjesz. Jeżeli nie masz do tego głowy, po prostu punktowo zbierz materiał i zaszyj go ręcznie w różnych miejscach. Rozprasuj później wszystko, aby się ładnie układało.

3.Teraz należy przykleić materiał do spodu ramki. Ja zrobiłam to klejem na gorąco, ale każdy inny mocno trzymający klej, też będzie ok. Podklej każdy bok i obetnij nadmiar materiału.


5. Teraz przyklej wstążeczki lub rzemyki w poprzek podkładu. Będą to szyny na których powiesisz biżu.Ja dodałam na środku także małe kokardki.

6. Umieść swoją tablicę w ramie i zamocuj.

7. A teraz najprzyjemniejsza część! Wieszanie swoich cudeniek. Kolczyki można wbijać i zawieszać na materiale, lub na szynach które wcześniej nakleiłyśmy.


Gotowe - ładne i praktyczne :D 
A do kompletu można sobie zrobić, mniej praktyczny, stojaczek na pierścionki, który tu pokazywałam :)






2 komentarze:

suriart pisze...

Ależ ostatnio u Ciebie pojawiło się różnych kursików:)
Bardzo ładna gablotka:)

Anonimowy pisze...

genialne!

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)