Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić bransoletkę TYPU CHARMS? - kurs

Moja nowa obsesja - szalone bransoletki :D Widziałam ich dość dużo w necie, ale nie maiłam pojęcia jak łatwo i przyjemnie jest je robić!
Jeżeli korzystasz z moich kursów umieść u siebie link do mojego bloga:)
Zapraszam na FACEBOOKA

Potrzeba do nich:
- trochę koralików, np. z naszyjników w których nie chodzicie, albo z modeliny. Jak je zrobić pokazywałam tutaj.
- szpilki jubilerskie, ja na allegro kupiłam 300sztuk za 1 zł, i wystarczyło mi to na kilka bransoletek i jeden spory naszyjnik
- kawałek mocnego łańcuszka z zapięciem
- jedyne, co wnosi większy koszt to szczypce, które są niezbędne do robienia takiej biżuterii


 Na każdą szpilkę nawlekamy koralik lub dwa. Końcówkę przewlekamy przez ogniwo łańcuszka, i zaginamy pętelkę, tak jak na zdjęciu.

Ja na każdym ogniwie, robiłam dwie lub 3 pętelki. Takie bransoletki robi się naprawdę szybko i przyjemnie, sama zrobiłam w 2 wieczory 3 bransoletki i naszyjnik. Miłej pracy :)



1 komentarz:

Kasia - Codzienność i Marzenia pisze...

Super kurskik - mam pytanie odnośnie długości tych szpilek - na allegro są różne a nie robiłam nigdy i nie wiem jaka będzie najwłaściwsza.

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)