Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić brancoletkę z modeliny? - Kurs

Dziś mały wpis o koralikach z modeliny...
Użyłam zwykłej modeliny dostępnej w każdym sklepie plastycznym. Gdy jest już wyrobiona i plastyczna wałkuję ją w rulonik i nakładam kolejne kolory. W ten sposób powstaje ciekawa gra kolorów.

Wałeczek który otrzymałam poprzecinałam na kilka kawałków, brzegi wyrównałam i zrobiłam dziurki.

Po ugotowaniu ( 15min w wrzącej wodzie), polakierowałam zwykłym lakierem do paznokci każdą z stron. Wybrałam też czerwone grochy na bransoletkę. Bransoletkę można stworzyć zapinając koraliki na szpilkach do łańcuszka, lub zapinając na kółeczkach.


Proste, tanie i daje koralikową bazę pod różne ozdoby :) Polecam!
Jeżeli korzystasz z moich kursów umieść u siebie link do mojego bloga:)
Zapraszam na FACEBOOKA

2 komentarze:

Malmys pisze...

Zapraszam po wyróżnienie. http://kwiatyzbibulyinietylko.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Cudnie tu, chętnie zostanę na dłużej:)) Swego czasu robiłam aniołki z masy solnej i obdarowywałam znajomych, a tu takie piękne znalazłam:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)