Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portret

Haftowane obrazy mojej Cioci, już kiedyś mogliście u mnie obejrzeć.  O ile tamte były na Chrzest i Komunię, ten jest prezentem ślubnym. Jak widać, wymagał naprawdę sporo pracy. Całość na zdjęciach jeszcze nie jest skończona, ale efekt końcowy na pewno był powalający. 

Zapraszam was do obejrzenia poprzednich prac tutaj oraz na FACEBOOKA.






Jeżeli chciałybyście sobie zamówić taką pamiątkę, to tutaj macie nr telefonu pod który można dzwonić : 
691568947 - Marta Maziarz

8 komentarzy:

Malmys pisze...

Jestem w szoku ze cos takiego mozna zrobic?!Wow!
Pieknie

Betinka :) pisze...

genialne :)

Yeshka pisze...

O matko... Nie widziałam nigdy takiego haftu i jestem pod wielkim wrażeniem! Odwzorowanie jest idealne :) Przepiękne!

mebelina pisze...

niesamowite!!

inspiracje młodej mamy pisze...

WESZŁAM NA TWOJĄ STRONKĘ I NORMALNIE SZCZENA MI OPADŁA.
WIELKI SZACUN DLA CIOCI ....WOW!!!
NIEWIARYGODNE A JEDNAK JAK WIDAĆ PRAWDZIWE:)
KRZYŻYK PRZY KRZYŻYKU WSZYSTKO IDENTYCZNE JAK ORYGINAŁ.TA KOLORYSTYKA NICI I KAŻDEGO SZCZEGÓŁU NO SZOK JAK DLA MNIE;)
POZDRAWIAM!

Anonimowy pisze...

Pięęęknee...

Dom z mozaikami pisze...

Mistrzostwo świata i ukłony do ziemi dla Cioci. Pozdrawiam. Ala

Beata Szrajder pisze...

Portret cudowny!!!!To wielki talent stworzyc takie cudo!!!!

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)