Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sztuka niepoważna charytatywnie

Hej Dziewczyny!
Dziś mam dla was dwie wiadomości.  Po pierwsze wiecie, że zbliżają się czas różnych bożonarodzeniowych kiermaszy. Jeżeli macie w szufladach pochowane prace, które wciąż nie mają właścicieli, mogłybyście dołączyć się do dwóch akcji. Pierwszą z nich jest pomoc dla małego Marcinka http://www.marcin-sporek.blogspot.com/. Pod tym adresem dostaniecie wszystkie informacje emailem sylwiapajakowca@gmail.com

Drugim przedszkolakiem który potrzebuje waszej pomocy jest mały Bartek z przedszkola w Gubinie, chory na raka. Pod adresem jagoda@gubin.com.pl możecie zapytać o adres osoby, która bierze udział w kiermaszu z którego dochód zostanie przeznaczony na jego leczenie. Kiermasz odbędzie się 6 grudnia, więc jeśli macie troszke nagromadzonych prac, które mogłybyście przeznaczyć na ten cel było by cudownie. 

Ja wczoraj wysłałam swoją paczkę mi. z tymi aniołami, liczę że niektórzy z was też się dołączą :)







 












  • Uprzedzając pytania o śnieżynki - FOREMKĘ KUPIŁAM NA ALLEGRO, POD HASŁEM WYKRAWACZKI FOREMKI ITP. 

7 komentarzy:

Alutkowe Handmade pisze...

ooooooo super:) ja również się dołączę:) Czy Natalio mogę podać dalej tą informację ?

Alutkowe Handmade pisze...

Cholercia tylko nie mam rzeczy z motywem bożonarodzeniowym:(

Katarzynka pisze...

Hej Natalio, piękna inicjatywa. Również się dołączę:)

Sztuka N!epoważna pisze...

Jasne! jak najwięcej osób niech sie dowie :)
DZiewczyny - rzeczy nie muszą byc na temat świąt, myślę że kazda praca się przyda więc pakujcie co macie :*

Anonimowy pisze...

paczuszka doszła aniołki piękne jeszcze raz dziękuje za pomoc i dobre serducho
pozdrawiam Jagoda

inspiracje młodej mamy pisze...

dobrze wiedzieć biorę się do poszukiwań dołączam się do akcji dla dzieci:)
Pozdrowienia!

Anonimowy pisze...

super też się dołączam :) paczka już spakowana :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)