Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

200 tys osłon!!

Hej kochane! 
Dziś miły dzień dla mnie, jak widzicie na liczniku dobiłam do 200tys wejść na mojego bloga. Na pingerze już niedługo dotrę do 300tys, ale tam jestem znaczeni dłużej. Z tego powodu przygotowuję candy z dowolnie wybraną nagrodą. Muszę przygotować tylko odpowiednie zdjęcia i niedługo dodam post z zasadami :)

Tymczasem zostawiam was z moimi aniołami, za które się ostatnio zabrałam... Odstresowuję się nimi :)





Pozdrawiam buziaki!:*

7 komentarzy:

Zwyczajna mama pisze...

śliczne te Twoje aniołki ;)

Justyna pisze...

Zapowiada się ciekawie :-)

Gruszka pisze...

Gratulacje :D
To imponujący wynik.
Z niecierpliwością czekam na candy
A anioły jak zwykle piekne

Małgosia pisze...

pracowicie tu u Ciebie :)

mebelina pisze...

gratulacje:) aniołki cudne jak zawsze!

Beata Szrajder pisze...

Aniolki sa piekne!!!!

Anonimowy pisze...

a co robisz ze te niektore anioly sa biale? SYPIESZ JE MAKA?

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)