Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Świecznik wersja 2.

Hej!
Znowu do was wracam, dziś z małą propozycją na inny niż poprzednia wersja świecznika.


1. Kuleczkę masy formujecie na kształt płaskiego krążka. Wbijacie ostrożnie podgrzewacz i górę ozdabiacie wg uznania. Ja nacięłam boki i przykleiłam niewielkie kuleczki. Po wyciągnięciu świeczki zrobiłam w dnie dziurki, żeby wszystko lepiej wyschło w środku. 

2. Malowanie polega właściwie tylko na przyciemnieniu nacięć, kuleczki pomalowałam na perłowo.

Chętnie obejrzę wasze świeczniczki - wysyłajcie mi linki :)  Jeśli skorzystałyście z mojego tutka to koniecznie podajcie u siebie do niego link:) 


A tu macie poprzednią propozycję. 


7 komentarzy:

inspiracjemlodejmamy pisze...

Witaj! świecznik świetny.:)
do kogo wg. wysyła się te prace? one będą gdzieś wystawiane? bo to co podałaś to adres @....

Byłabym wdzięczna o rozszerzenie tej wiadomości o sprzedaży swoich prac:*

Sztuka N!epoważna pisze...

zapytaj pod tym adresem email :)

Domowa Pracownia pisze...

Śliczny świecznik... Ten podoba mi się bardziej niż poprzedni. Ten jest taki elegancki. :)
Pozdrawiam!

Gruszka pisze...

Rewelacyjny. Również bardziej zauroczył mnie ten niż poprzedni, choć oba są cudne. Pozdrawiam

Fiołki Aniołki pisze...

Z tym adresem to widzę, że już nie aktualne, bo zniknął :(

Sztuka N!epoważna pisze...

tak niestety to juz nieaktualne :)

Cytryna pisze...

Bardzo fajny blog i ciekawe pomysły, z całą pewnością któryś wykorzystam. Cieszę się, że Cię znalazłam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)