Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak uszyć sukienkę? DIY kurs tutorial

Cześć dziewczyny :)
Dziś pokaże wam mój sposób na uszycie sukienki. Z maszyną do szycia mam odczynienia już parę ładnych lat, ale prawie nigdy nie korzystam z wykrojów przy przerabianiu ubrań, więc moje sposoby są bardzo poste. Na pewno sobie poradzicie, zresztą same zobaczcie :)


Co wam będzie potrzebne?
- Duża bluzka lub tunika, ja swoją mam z second handu. Ważne jest żeby materiał był rozciągliwy, bo sukienka nie będzie miała zamka, ani nic co ułatwi wam ubieranie.
- Dodatkowo potrzebujemy ulubioną sukienkę lub tunikę, może być też dopasowana koszulka. Będzie to nasz wzór. Ale uwaga - materiał  musi być tak samo rozciągliwy, jak tej sukienki którą dopiero uszyjemy, inaczej potem się nie wciśniemy :P
- Mydełko, szpilki, nożyczki i coś do szycia - maszyna lub ręce:P

Jak wykonać sukienkę?
-Rozprasowujecie obie rzeczy i odrysowujecie kształt sukienki na waszej przerabianej rzeczy.
-Spinacie materiał szpilkami i odcinacie brzegi
-Boki zszywamy i fastrygujemy.


Wykonanie jest banalnie proste jak same widzicie i  do tego tanie!:) Ja bardzo często przerabiam tak ubrania, jeśli mają rękawy to najpierw je odpruwam, zwężam i przyszywam.

 Buziaki i zapraszam na FACEBOOKA :)



15 komentarzy:

Tynka pisze...

uhuhu, super wyszła :D
tylko nie lubię szyć rozciągliwego materiału, nie wiem, zawsze mam wtedy problem z maszyną, wszystko mi się ciągnie, nici latają! :P

Dillerka Czekolady pisze...

WOW :) Śliczna sukienka :)

Sztuka N!epoważna pisze...

ja tez nie lubie mam warazenie ze zaraz sie wszystko rozpruje :P

Avoninka pisze...

Super!
Jak Ty to pokazujesz to wszystko jest takie prościutkie.

Anna pisze...

Do rozciągliwych materiałów (np.jersey) używajcie igieł kulkowych.

Anna pisze...

Sukieneczka śliczna

Ja23 pisze...

Jak się ma taką figurę to wszystko wygląda super :D Gratki talentu:)

Ana pisze...

Świetna kiecka i piękny :) pokój, bardzo fajnie urządzony

Anonimowy pisze...

REWELACJA :-)

Zwyczajna mama pisze...

wygląda super :) ale to nie krój dla matki polki z fałdkami i brzuszkiem ;)

Anonimowy pisze...

jestem pod wrażeniem

Anonimowy pisze...

szczerze ? sam sex ;))) + świetny pomysł i sukienka ;)

Kozio lek pisze...

Ta tunika jest boska!!! Uwielbiam takie ciuszki! Gratuluje:)

Mariola Goły pisze...

nie wiem co ladniejsze sukienka czy modelka ;)

Sztuka N!epoważna pisze...

dzięki!:*

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)