Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wielkanocna Galeria! :)

Bardzo mi miło w końcu wam ją przedstawić. Są o wasze prace, które wykonywałyście z moich tutoriali i z całego bloga. Zaznaczam, że jeśli wpadły mi w ręce jakieś prace z linkiem do mojego bloga ,to właśnie tutaj ściągnęłam zdjęcia, więc jeśli ktoś sobie nie życzy publikacji to mogę je usunąć :) Co nie zmienia faktu, że jestem bardzo dumna, że macie ochotę i czas żeby coś same tworzyć. Wasze prace są urocze i każdy bez względu jak się krytykował  podsyłając mi zdjęcia, po prostu nie ma racji. Wszystkie macie w sobie potencjał! Brawo dziewczyny! :)
Zdjęcia można powiększyć, miłego oglądania :D





 W przygotowywaniu kolaży, korzystałam z zdjęć kwiatów i kompozycji z gogle grafika.
Zapraszam was na FACEBOOKA:)


8 komentarzy:

Madziuella pisze...

ohhh, jakie śliczności! ale zdziwiło mnie że widzę tu moje serca;) miło mi;) Wesołych Świąt :*

Magiczna Szuflada pisze...

Zdrowych, wesoło kicających, kolorowych i dyngusowych Świąt Wielkiej Nocy.
Z pozdrowieniami Ilona

Anonimowy pisze...

Jest i moja owieczka dziękuje :) Wesołych Świąt od Gabiny :)

mazanka pisze...

Wesołego Alleluja!

Anonimowy pisze...

I moje się znalazły :D Super :)

Gruszka pisze...

I moje też są. Bardzo mi miło :D

co by tu zjeść? pisze...

I moje też:) jesteś urocza dziękuję:)

Anonimowy pisze...

fajne wszystkie prace...

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)