Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pamiątka na Chrzest i Komunię

Jak tam po świętach dziewczyny ? U mnie dziś szybki powrót do normalności czyli  robienie czegoś co bardzo nie lubie ;] 

Wczoraj byłam na chrzcinach małego Maxa. Pomyślałam, ze pokażę wam obrazki które haftuje moja ciocia. 
Akurat ten ma ok 34x38 cm. Jeśli się nie mylę jest to haft krzyżykowy, jak dostanę więcej zdjęć to pokaże wam inne wzory. Można go zamówić z oprawieniem lub bez, a myślę że cena nie jest wcale wygórowana, jak za rękodzieło. Napis - imię, datę czy okazję, można ustalić, tak jak w przypadku moich aniołów:) Jeżeli chciałybyście sobie zamówić taką pamiątkę, to tutaj macie nr telefonu pod który można dzwonić : 
691568947 - Marta Maziarz







A tutaj wspomniane chrzciny i moja rodzina - siostry, ciocie, wujki, kuzynki i babcia :) A, i Dzidzio oczywiście :D

5 komentarzy:

Marlena pisze...

Witaj Natalio :) zgadzam się że pamiątka bardzo urocza a ile kosztuje wykonanie takie dzieła ? Moja córcia ma komunię za miesiąc i pomyślałam że może bym jej zamówiła takie cudo.Ale mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie odnośnie albumów zrobionych metodą SCRAPBOOKING,może masz znajomą która wykonuje takie prace ,bo jak na razie nie mogę zdecydować się .Pozdrawiam

Sztuka N!epoważna pisze...

witam, tak jak pisze jesli chodzi o obrazek to w poscie ma pani podany nr tel la raczej sie tym nie zajmuje :) co do albumow to mzoe moja siostra go pani wykona prosze napisac do mnie na gg 949151 lub na email nataliazabawa@vp.pl

Gruszka pisze...

Sama zajmuję się krzyżykami od kilku lat. Jest to praca bardzo wymagająca i czasochłonna, ale dająca wiele satysfakcji.
Piękna kolekcja. Uwielbiam taką kolorystykę.

co by tu zjeść? pisze...

To jest piękne! ile takie cudo trzeba wyszywać? podziwiam zdolności twojej cioci:)Piękne aż cudne:)

Sztuka N!epoważna pisze...

Prawdę mówiąc nie wiem ,ale pewnie ok 2 tygodni bo tyle sie czeka na obrazek :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)