Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wiosenny aniołek wielkanocny - 3 cz. Jak zrobić kartonowe pudełko ?

Hej!
Mam krótki tutorial, o tym jak zapakować aniołka :) Czekam na wasze prace, zwłaszcza aniołkowe do Wiosennej Galerii, przysyłajcie na emaila nataliazabawa@vp.pl



Jak zrobić kartonowe pudełeczka?

1. Przygotuj biały, szary lub kolorowy karton , może być np karbowany do kupienia w sklepach papierniczych, linijkę, ołówek, nożyczki, folijkę przezroczystą, rafię i taśmę klejącą, opcjonalnie sianko sizalowe.

2. Odmierz równe odstępy, narysuj sobie linię ołówkiem, w tych miejscach ,delikatnie natnij i zagnij boki.
Natnij miejsca które zaznaczyłam na czerwono, zszyj je lub sklej.


3. Do wnętrza można włożyć suszone kwiaty, sizalowe sianko, kawałek ładnego materiału lub papieru. Nakryj zapakowanego aniołka folią i sklej taśmą klejącą. Całość można przewiązać rafią lub wstążką.


 Gotowe! Prawda, że proste ? :)


Jeżeli skorzystałaś z mojego tutorialu, proszę umieść u siebie link do mojego bloga :)

19 komentarzy:

inspiracjemlodejmamy pisze...

Gratulacje:)

inspiracjemlodejmamy pisze...

Gratulacje:)

Madziuella pisze...

Gratulacje dla szczęściary:) Aniołek jest cudowny, a pudełko naprawdę proste w wykonaniu sama robię takie na różnego rodzaju pierdołki tzn. koraliki, wstążki itp.

Anonimowy pisze...

Smutno mi :( No cóż, mam nadzieję, że będą jeszcze jakieś takie konkursiki, z aniołkami :D
Pakowanie- faktycznie, banalne :D

http://biologic.pinger.pl

Aga pisze...

gratulacje dla szczesciary aniolka :) super kursik z pudeleczkiem :)

Angi pisze...

Ojej!!! Ale się cieszę :):):):):) Taki cudny wiosenny aniołek jest mój, no nie wierzę :):)

Lawendowy Blog pisze...

Super:) łatwi i bardzo ładne te pudełeczko! Pozdrawiam

kawa-u-bet pisze...

czekam na dzień kiedy coś wygram :) gratulacje!

Anonimowy pisze...

Ooo super, dziękuję za ten tutorial. Zrobiłam baranki z Twojego pomysłu, zbliża się czas żeby je zapakować :) To sianko kupuje się w kwiaciarni? Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie, widziałam, że używasz białego cienkopisu, gdzie można taki kupić? Pytałam w sklepie hobbystycznym i w papierniczym, ale nie mieli. Chciałabym zrobić takie bohomazy na figurkach, ew spróbuje użyć białej kredki
Ola

O mnie pisze...

hej ,
co do sianka to mozna je kupic w sklepach plastycznych albo czasem papierniczych, co do cienkopisu to kupilam zwykly walsnie w sklepie pepierniczym ale jakis szajski i juz mi nie pisze... wiec nie za bardzo umiem ci poradzic :)moze na allegro sa?

mebelina pisze...

cudny aniołek, gratulcje dla wygranej a ja przegapiałam candy:( pudełko super - miałam po prostu podlożyć karton i owinąc folią ale teraz bardzej sie wysile:) dziekuje:)

Modrak pisze...

Bardzo ładny aniołek z koszyczkiem wielkanocnym.
Witam w Szufladowym wyzwaniu.

Anonimowy pisze...

Cześć :)
Zrobiłam pudełeczka na baranki i pisanki i ładnie zapakowałam- wyglądały bardzo fajnie, dużo lepiej się prezentowały niż zawinięte w celofan. A osoby obdarowane były zachwycone!
Sianko też kupiłam, znalazłam w pierwszej kwiaciarni do której weszłam.
Pozdrawiam
Ola

Sztuka N!epoważna pisze...

bardzo mi miło że ci pomogłam:) Pozdrawiam!:)

Anonimowy pisze...

Hej, a ilo warstwową tekture kupujesz?

Sztuka N!epoważna pisze...

hej;)
nie wiem dokładnie ale jest to ta tektura twarda ,wiem ze jest rowniez taka ciensza i miekka ale w niej sie pudelka nie trzymaja zupelnie

foggia pisze...

Spróbuje dla moich lal stojacych;-)))

ewa artist pisze...

A ja sprobuje dla moich baranow :-D

dekoracje ewy pisze...

Super turorial i sliczny aniolek. Dzieki

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)