Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wiosenny baranek - Część 2.

Malowanie baranka powinno być delikatne i nie przytłaczające jego naturalnego koloru. Można używać do tego celu farb akrylowych lub plakatowych. Przyda się wam jakiś grubszy pędzelek z miękkim włosiem i cieniutki do malowania np. oczek.

Wzorujesz się na moim tutorialu lub innej mojej rzeczy? Proszę, umieść link do mojego bloga :)

Surowy baranek prezentuje się tak :

1. Ja pobieliłam runo baranka, wy niekoniecznie musicie to robić jeśli podoba wam się taki naturalny. Żeby nie przesadzić z ilością farby, nie mocz pędzla, zamiast tego dokładnie wetrzyj farbę na kartce w pędzel. Delikatnymi ruchami "omiataj" futerko.


2. Pomaluj uszka na biało, a rogi na brązowo lub złoto. Zrób niewielkie kropeczki na bazę pod oczy. Miękkim pędzlem i rozwodnioną farbą zrób rumieńce, można też zaznaczyć nosek.


3. Cienkim pędzelkiem zrób kropeczki na wcześniej wyschniętej białej bazie. Potem obwiedź całe oczka, zrób rzęsy i półokrągłe brwi. Można poprawić też uśmiech, ale naturalna wycięta masa wygląda równie dobrze. Dodaj biały blik na nosku.


4. Pomaluj swoją ozdobę, jeśli dodawałaś ją na futerku. Wybierz wiosenne kojarzące się z Wielkanocą kolory - groszkowy zielony, zółty, niebieski.


5. Kiedy farbka zaschnie, przetrzyj ozdobę - podobnie jak futerko białym kolorem.


6. Baranka można polakierować sprejem. Znajdziecie go w sklepach z farbami, puszka kosztuje paręnaście zł i jest bardzo wydajna. Polakierowany baranek będzie trwalszy i będzie się błyszczał. Czas schnięcia to ok 12 godzin.


7. Jeżeli chcesz dodać jakieś ozdoby zrób to dopiero teraz. Ja używam kleju na gorąco i rafii, którą kupicie w sklepach papierniczych. Kosztuje 5 zł i jest jej bardzo dużo. Myślę, że kokardka atłasowa będzie wyglądała prześlicznie, lub mały dzwoneczek (tylko gdzie takie dostać?).



Gotowe baranki możecie rozdać bliskim , włożyć w stroik, lub do wielkanocnego koszyka.Można je zrobić różnej wielkości, mi chodzi po głowie całe stadko malutkich, uroczych baranków z czerwoną wstążeczką :D

Jeśli tutorial przydał się wam, podsyłacie mi swoje prace tu -> nataliazabawa@vp.pl

Otwórz w nowym oknie by zobaczyć większą wersję.


 

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cudny!!! a już myślałam że moje są ładne....

Anonimowy pisze...

Baranek prześliczny . Już jutro idę po rafię i zabieram się do roboty ! ;D

Sztuka N!epoważna pisze...

każda praca ma swój urok ! nie wolno sie krytykowac ! czekam na zdjecia dziewczyny nataliazabawa@vp.pl :)

Anonimowy pisze...

Prześliczny jak zawsze :D

mazanka pisze...

boski i bardzo uroczy!

Pani_Czarna pisze...

Dzisiaj zrobiłam swojego pierwszego baranka,a teraz suszy się na kaloryferze : D
Tylko mam pewien kłopot,bo zostało mi jeszcze dość sporo masy solnej,i nie wiem ile czasu mogę ją trzymać w lodówce.I czy lepiej,żeby miała jak najzimniej,czy tak "średnio? ; )
Będę wdzięczna za odpowiedź : )

O mnie pisze...

ja trzymam mase zawinieta w folie i worek foliowy taki zwykly ale nie w lodowce, moim zdaniem lepiej jest jak sie ja zostawi w normalnych warunkach:)

Sztuka N!epoważna pisze...

'o mnie ' to ja :P

Anonimowy pisze...

ale jesteś zdolna:) dzisiaj po raz pierwszy zobaczyłam Twoje cudeńka!

Na Zielonym Wzgórzu pisze...

Baranki są przepiękne, ja upiekłam na próbę dwa i teraz przymierzam się do malowania. Ale nie mam dobrych pędzli, proszę poradź mi, jakie są najlepsze pędzle do malowania masy solnej?

Sztuka N!epoważna pisze...

w zakladce o pyaniach i odpowiedziach jest to napisane, ja uzywam tych z naturalnym wlosiem, i zaokraglonych , czesto tez takich jak widac na zdjeciach

Chameleon-ArtOfMySoul pisze...

Kocham te baranki tak bardzo ze skorzystalam z Twojego kursu i zrobilam kilka na podobienstwo Twoich. Baranki na patyku tez robilam. Dziekuje za inspiracje....jeszcze niejeden raz bede korzytala z twoich kursow oraz z Twoich pomyslow,,, bo jestem zakochana w Twojej tworczosci po uszy :)
Dziekuje :-*
Pozdrawiam
Monika ze Szkocji

Sztuka N!epoważna pisze...

:*:*

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)