Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wiosenny aniołek cz.2 - Malowanie

Malujemy!
Wzorujesz się na moim tutorialu lub innej rzeczy? Umieść link do mojego bloga :) 




W następnej i ostatniej części pokaże wam jak zrobić pudełka, o które pytałyście wiele razy.

1. Do malowania możecie użyć farb akrylowych lub zwykłych plakatowych. Wybierzcie wesołe, wiosenne kolory. Starajcie się żeby farba nie była zbyt mokra, nie dawajcie za dużo wody.  Postarajcie się delikatnie przecierać ozdobę, a nie całą pokrywać ją farbą. Tak pomalujcie suknię, mniej więcej do połowy.


2. Drugim kolorem to samo zróbcie z górną częścią sukienki. Starajcie się  aby kolory płynnie przechodziły, rozmazujcie je, aż uzyskacie podobny efekt.


3. Koszyczek pomalujcie według uznania.  Pomalujcie listeczki. Kwiatki i pisanki mogą być w kropeczki, z wstążką itp. Ja koszyk zostawiłam w naturalnym kolorze.


4. Jeśli podoba wam się ten pomysł dodajcie białe kropeczki, ja uważam że będą wyglądały uroczo. Ale dajcie ich kilka nie przesadźcie z ilością. Kiedy kropki wyschną aniołka można delikatnie pobielić na skrzydełkach, sukience - zwłaszcza na brzegach, i  na włosach.


5. Aniołka można polakierować lakierem w spreju. Kiedy wyschnie można dodać jakieś ozdoby np. guziki, kokardki, koronkę. Ja do tego celu używam kleju w pistolecie.


Czekam na wasze prace , wysyłajcie zdjęcia na adres nataliazabawa@vp.pl







Wzorujesz się na moim tutorialu lub innej rzeczy? Umieść link do mojego bloga :) 

Pakowanie znajdziecie tutaj - robimy kartonowe pudełeczko:)

27 komentarzy:

Pani_Czarna pisze...

Wyszedł uroczy!:)
Zastanawiam się tylko,jak wychodzą Ci takie ładne włoski?Bo mój aniołek ma niestety artystyczny nieład na głowie ; D

Sztuka N!epoważna pisze...

grunt to dobra masa, spreżysta , miekka, mi samej czasem nie wychodzi taka dobra zeby ladne wlosy wyszly :)

anastazyjka358 pisze...

śliczne :D Chciała bym wziąć udział w twoim candy :)

kawa-u-bet pisze...

prócz zasiania rzeżuchy i przesadzenia kwiatka nic wiosennego się u mnie nie dzieje :) Wiosenny i anioł to dwa w jednym jak dla mnie :) Dzielę się więc wpisem: http://kawa-u-bet.blogspot.com/2012/03/anioek.html

Aga pisze...

przesliczny dzieki za super kursik malowania :)

Aga pisze...

Anilek jest przesliczny a 29 marca mam urodziny :) to moze dopisze mi szczescie i bede miec przesliczny prezent :)
Informacje o candy umiescila w pasku bocznym na moi blogu http://niebieskomi.blogspot.com/

kawa-u-bet pisze...

Ja mam jeszcze pytanie: czy masę solną można suszyć na kaflowym piecu kuchennym? czy to nie wyjdzie jeśli tylko będzie miał ciepło od spodu? czytałam gdzieś,że tak można- fakt trochę dłużej ale jeśli się pali cały dzień to chyba warto bo taniej :)

modelinki pisze...

Zgłaszam się do candy:)

http://modelinkiasia88.pinger.pl/

Karusiowe Twory pisze...

Zgłaszam się ^^. Udostępniłam kurs na fb :)

Nastole pisze...

ja również wezmę udział chętnie Polecam już kursik na fb

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003506605497&sk=wall

Dotka pisze...

Dołączam do zabawy, śliczny aniołek ;)

http://www.dotkaa.blogspot.com/

dudqa pisze...

Witaj, bardzo ładnie wyszedł a te zielone oczka niebiańskie, dołączam do chętnych na Candy, informacja na pasku bocznym

Anonimowy pisze...

PRZEŚLICZNA ANIELCA

Oczywiscie tez dołączam do zabawy..kurs dodany na FB

pozdarwiam
Kasia

nati20 pisze...

informacja o rozdaniu na moim FB Natalia Z.

florysztuka pisze...

zakochałam się w Twoich dziełach:)) sama spróbowałam i oczywiście pochwaliłam się o tym u mnie na blogu florysztuka.blogspot.com:)) dziękuję za każdy kursik!! i dobrą zabawę!! pozdrawiam Basia

Sztuka N!epoważna pisze...

kawa u bet - tak mysle ze mozna tak suszyc tylko ze wyjdzie to nzacznei dluzej nie dziwie sie jak bedzie musialo schnac z 3-4 dni

M.J. pisze...

przyłączam się ;-)
kursik na fb
pozdrawiam "podglądaczka"

Angi pisze...

Jaka piękna Anielica! Bardzo wiosenna : Z chęcią bym ją przygarneła. Ja od jakiegoś czasu myślę, o rozpoczęciu zabawy z masa solną ;)
Info o twojej zabawie u mnie w pasku bocznym Pozdrawiam!

Kinia pisze...

Dołączam siędo konkursu :) może wygram... w sumie niegdy nic nie wygralam.... Baaardzo piekny Aniol... pozazdroscic zdolnosci :)

Aleksa pisze...

Ja również się zglaszam :) Jako stałą czytelniczkę nie mogło mnie tu zabraknąć. FlashArt.blog.onet.pl

IWONA pisze...

TE TWOJE PRACE Z MASY SOLNEJ TO NORMALNIE RĘKODZIEŁO KLASY "A" NIE WIEM CZY KIEDYŚ WOGÓLE DOJDE DO TAKIEJ WPRAWY.ALE NIE TO JEST WAŻNE.CIESZĘ SIĘ ŻE TRAFIŁAM NA TWOJEGO BLOGA I DZIĘKI TEMU ROZPOCZEŁAM SWOJA ZABAWĘ, ŻE ZNALAZŁAM SPOSÓB NA ZŁE DNI.
PONIŻEJ LINK Z MOIMI PRACAMI.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.422089017807388.120359.100000188792384&type=3

POZDRAWIAM

Iwona pisze...

Te twoje prace z masy solnej to normalnie rękodzieło klasy "a" nie wiem czy kiedyś wogóle dojde do takiej wprawy.ale nie to jest ważne.cieszę się że trafiłam na twojego bloga i dzięki temu rozpoczełam swoja zabawę, że znalazłam sposób na złe dni.
Poniżej link z moimi pracami.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.422089017807388.120359.100000188792384&type=3

Pozdrawiam

Karolina pisze...

ja też dodałam na facebooku :)
Karolina Kaczmarek :)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000676389786

Anonimowy pisze...

również się zgłaszam, wrzucone na fb :) pozdrawiam serdecznie https://www.facebook.com/profile.php?id=100001449451304&ref=tn_tnmn

potworki-madziorki pisze...

zgłaszam się! : D

Wiktor pisze...

Pani prace to prawdziwa sztuka. Wchodząc na ten blog od razu poprawia mi się nastrój. A w dodatku jest bardzo inspirujący. Lubię Tu zaglądać :)
Pozdrawiam, Wiktor

agnez r pisze...

piekne , pomału zaczęłam odkrywać ten świat solny... i kika aniołów jest ale oj daleka mi droga do takiej perfekcji ,pozdrawiam http://ozdobyagnez.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)