Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tutoriale na Wielkanoc

Cześć dziewczyny !
Chciałam wam w kilku słowach opisać moje wielkanocne pomysły:)

Przygotowałam dla was kilka kursów, podzielonych na dwie lub trzy części. Pierwszy z nich, ukaże się już jutro !:)
Będzie to niewielki siedzący baranek, który można zabrać nawet wielkanocnego koszyczka:) Malowanie pokaże osobno, bo mam dość dużo zdjęć.

Oprócz tego, przygotowałam też wiosennego aniołka z koszyczkiem, który będzie można u mnie wygrać, linkując na swoim blogu, lub fb moją stronę. Zasady jeszcze dokładnie opisze:) Ten tutek będzie miał 3 części - lepienie, malowanie i pakowanie z robionym pudełkiem, które wam obiecałam pokazać krok po kroku.

Jestem też na etapie robienia tutorialu z sówką, i podziękowań dla przyszłych żonek, które mogły by zrobić nawet same :)

Jeśli skorzystacie z tych kursów podsyłajcie mi zdjęcia na pocztę nataliazabawa@vp.pl :) I koniecznie podawajcie linka do mojego bloga, jeśli je u siebie publikujecie :) Jest to dla mnie bardzo ważne.

Zapraszam więc od jutra ! :)


3 komentarze:

dudqa pisze...

Ale zaszalałaś, chętnie poczekam za kursem, bo juz dziś miałam się zabrać za lepienie baranków

Agnieszka pisze...

no i elegancko :) czekam z niecierpliwością :):)) i biorę sie do pracy

Lawendowy Blog pisze...

Super bardzo mi się podobają Twoje pomysły. Jak mi się uda coś ulepić to na pewno Ci wyśle. Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)