Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

60 tys!!

Dzięki za 60 tysiaków wejść !

Opowiem wam trochę z mojej blogowej historii.
Jak wiecie to mój chyba z 3 blog, pierwszy prowadziłam na onet.pl ,ale obecnie jest zawieszony, bo dość trudno się z nim pracuje. Nie za bardzo wiem jak go ulepszyć, i ma małą ilość miejsca na zdjęcia. Na pingerze nie jest tak źle, miejsca jest chyba nieskończona ilość, ale to dość zamknięte środowisko. Natomiast bardzo podoba mi się tu na blogspocie i cieszę się, że do mnie zaglądacie :)


Zapraszam na FACEBOOKA
Zapraszam do mojej GALERII PRAC













10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cieszą oko Twoje dzieła! :) Uwielbiam oglądać masosolne prace.

dudqa pisze...

Gratulacje takiej oglądalności! wielu wielu odwiedzającyh

Lawendowy Blog pisze...

Bardzo fajne zdjęcia masz na blogu i śliczne aniołki, oglądałam Twoje prace też na poprzednim blogu Pozdrawiam

Dżoana pisze...

Gratulacje :) wkoncu jestes cudown i utalentowana :) wiec bedzie niebawem jeszcze raz tyle :)

turkisa pisze...

Niezły dorobek! ;o) Tylko tak dalej! Pozdrawiam ;o)

Anonimowy pisze...

Witaj.
Dość długo cię podglądam.
Super wyroby z masy solnej.
pozdrowionka.
sylwia

Tynka pisze...

muszę Ci wysłać nowe babeczki :D

Sztuka N!epoważna pisze...

Co do babeczek to bardzo chętnie :D
Dzięki dziewczyny :D

kamila pisze...

bardzo podoba mi się Twój blog i Twoje dzieła! :) zapraszam do mnie!

Marlas16 pisze...

Świetnie Tworzysz:) Uwielbiam przeglądać Twojego bloga:) Pozdrawiam . Ja też coś tam robię.....:) http://martosia-samosia.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)