Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pakujemy

Pakujemy :)   Jak zrobić aniołki pokazywałam tu.  Jak pomalować tu.

Zapraszam na FACEBOOKA Sztuki N!epoważnej .


Zapraszam wszystkie osoby, które korzystały z moich tutoriali, by wysłały zdjęcia swoich prac do mnie nataliazabawa@vp.pl . Proszę by zdjęcia miały znak wodny z waszymi blogami :) Wasze dzieła, jak co roku, pokażę w Świątecznej Galerii :) 

Co nam potrzeba ? 
-Celofan - folijka dostępna na giełdach kwiatowych , lub woreczki z celofany do kupienia na allegro
-Taśma klejąca, rafa lub wstążka, nożyczki
-Coś na kształt wizytówki


Aniołki zawijamy w pociętą folijkę, sklejając ją taśmą z tyłu. Można włożyć tekturkę na plecki aniołka.


Rafię lub wstążkę tniemy na równe kawałki.


...Zawiązujemy kokardkę, mocno ściskając folią żeby się ładnie - cukierkowo pomarszczyła.



Gotowe ! Czekam na wasze anioły nataliazabawa@vp.pl !

9 komentarzy:

K. pisze...

cudeńka! ja korzystałam ale malowanie buziek mi nie wychodzi;(

Monika So pisze...

ja też 4 dni temu zrobiłam swoje "mini" dzieła pierwszy raz w życiu..zdjęcia mam na facebooku o tu-jeszcze nie skończone..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=204302442985834&set=a.204302419652503.49729.100002182403341&type=1&theater

Proszę się nie śmiać :)) malowałam lakierami do paznokci:PTwój blog jest wspaniały, odkryłam go 3-4 dni temu.

Anonimowy pisze...

świetnie to wygląda

Anja pisze...

Po prostu super blog! no i przepiękne dzieła sztuki!

Anonimowy pisze...

Witam. Ja również wzięłam się za robienie aniołków z masy solnej...Cieszą się popularnością, a każda kolejna seria jest coraz ładniejsza.Dziękuję za pomysły...Pozdrawiam Joanna

MrSoopeel pisze...

właśnie zrobiłam, czekam aż wyschną :D

Sztuka N!epoważna pisze...

Super:)

magdalena card pisze...

Witam, jestem pierwszy raz na blogu.
Prace mnie zauroczyły. Są niesamowite:)
Mam zamiar rozpocząć przygodę z masą solną.
Dziękuję za cenne podpowiedzi.
Pozdrawiam.

Sztuka N!epoważna pisze...

Dziękuje... Zapraszam do lepienia i odkrywania swoich talentów:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)